miercuri, 9 septembrie 2009

there is heaven on earth

Ieri s-au facut doi ani de cand am venit prima data in Amsterdam. Nu-mi inchipuiam ca peste doi ani voi merge pe strazi ca sa ma duc la facultate si nu ca sa gasesc vreun muzeu sau orice alt punct de atractie turistica. Azi ma plimb si I'm enjoying it more than ever. Si tot ieri am descoperit un loc minunat, pe care il avusesem sub nas de doua saptamani, dar numai ieri mi-am urnit lenea sa-l descopar. Am invatat 4 ore in parcul de langa mine (aprox 10 min de mers lenes) and I had the feeling ca ceea ce se intampla in jur apartine unei alte lumi. Eu sunt agitata, mereu pe fuga, mereu trebuie sa fac ceva, sa-mi pice ochii in gura de oboseala si sa pompez doua-trei vitamine. Ieri am fost calma si senina si faceam ceva, dar fara sa ma agit, fara sa-mi consum mai multa energie decat trebuie. Uitasem cum Olanda scoate la lumina latura asta. Uitasem cat de bine e sa te bucuri de lucruri simple, de o carte buna pe o patura in Westerpark.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu