duminică, 20 septembrie 2009

despre iubiri vechi si noi

Call me old fashion, dar imi plac lucrurile care sunt cladite pas cu pas. Parca sunt mai stabile si te cresc frumos sau pe mine ma cresc frumos. M-am trezit peste ani ca descopar in oamenii pe care ii aveam zi de zi langa mine dear friends. Unii ar spune ca poate am ratat ceva, eu zic ca am construit o prietenie pas cu pas si de asta peste inca ceva ani si km distanta ii am "langa" mine. Am iubit si iubesc oameni, locuri, mi-e dor de momente, am vise, dar in capul meu exista etape. I can cope better with steps, poate fi pentru ca unii pasi ii pot controla, desi cred ca de data asta nu e vorba de control, ci de lucruri care cu timpul sunt mai bune, mai gustoase..ca vinul. Si da, cred ca oamenii cu care am crescut step by step sunt ca vinul...The older the better :) Si orasele de care m-am indragostit m-au cucerit slowly, mi-au dat un rimt interior, s-au inserat in fiecare pas pe care il fac, in rapiditatea cu care respir, in privirile pe care le arunc in jur..Si e greu de explicat cum dintr-o data orasul e parte din tine si cum traiesti din pulsatiile lui si stii ca u are building something and that something will be eternal :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu