marți, 30 decembrie 2008

la noi...

Sunt multe lucruri care ma surprind si ma fac sa tresar in fiecare zi, dar azi vreau sa aleg numai unul la care sa ma gandesc cu zambetul pe buze si cu implinire in suflet...despre noi...despre acel noi pe care incercam sa-l definim in fiecare moment..acel noi compus din prietenii din facultate, de familie, de oamenii dragi cu care am lucrat pe branci la proiecte, acel noi care e cu noi chiar si atunci cand camera e goala si linistea ne cuprinde...acel noi care poate fi mereu altul si care ne face sa adormim cu zambetul pe buze...acum cateva ore un prieten bun mi-a reamintit fara sa vrea (desi la cate de intelept e il mai suspectez de momente (ne)intentionate) ca noi nu suntem romani sau norvegieni, sau olandezi sau mai stiu eu ce...suntem noi cei din prima zi, noi cei de maine...Si da, aici la noi, zicea el, lucrurile se schimba...Ma bucur sa stiu ca si pentru el si aici si acolo e noi..
Poate ar trebui sa incercam sa facem din orice loc si din orice moment un NOI..Mi-am dorit ca 2009 sa fie anul reintalnirilor de toate genurile: cu mine insami, cu oameni dragi din trecut cu care am pierdut legatura, cu oameni dragi din prezent pe care ii vad zilnic, cu oameni din viata mea care si-au pus amprenta pe ceea ce sunt...la toate astea adaug..Vreau sa invat si mai bine sa construiesc un NOI...

Pentru NOI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu